לייעוץ חייגו עכשיו!

050-635-1208

שאלות נפוצות

בהחלט ניתן לבטל עיקולים בחשבונות הבנק ע”י בקשה ערוכה של עו”ד, הכל בהתאם לנסיבות המקרה.

ניתן לבטל צו עיכוב יציאה מהארץ ככול והחייב עומד בקריטריונים שונים שידרוש רשם ההוצאה לפועל ו/או בהתאם לרוח החקיקה ובהתאם למקרה הספציפי שלך.

לאחר שעוה”ד קיבל מאת החייב את כלל המסמכים שביקש והרלוונטיים לתיק שלכם והגיש בקשה, צפויה להתקבל החלטה תוך מספר ימים ולעיתים לאחר כמה שבועות בלבד.

הבדל קטן אך ענק, באיחוד תיקים, החייב ימשיך לשלם סכום שלא יכסה את הריביות שנושא התיק כך שלאחר מספר שנים שהחייב משלם, צפוי תיק ההוצאה לפועל לגדול ולא ההפך. להבדיל, בהליכי חדלות פירעון, ראשית נעצרות הריביות כאשר התשלומים החודשיים מוגבלים בזמן קצוב שלאחריו יקבל החייב מחיקת חובות והפטר חלוט לחובותיו.

תשובה לכך בהחלט חיובית, ככול והחייב יוכיח באסמכתאות שינוי תפיסתי וכלכלי, יוכל ליהנות בעתיד מקבלת משכנתא אף מגורמים חוץ בנקאיים.

ככול ואת רגע לפני מימוש של המנהל המיוחד/נאמן, תוכלי בכל שלב להגיש בקשה לבית המשפט המחוזי בו מתנהל תיק הפש”ר שלך, למכירת הבית שלא בכינוס נכסים ובכך למקסם את מחיר הבית, לחסוך בעלויות כינוס ופרסום ואף לחסוך בשכ”ט העתידי של הנאמן.

ככול ורק התחלת את ההליך ואת חוששת מהעתיד לבוא, עו”ד המייצג אותך חייב לנסות להגן לך על בית המגורים- ככול ומדובר על דירה יחידה שלך, כמו כן, לבעלך זכויות במחצית הדירה מה שהופך אותו לדייר מוגן ומה שיקשה על מכירת הדירה בשוק החופשי, על עוה”ד המייצג אותך לנסות ולהגן על בית המגורים ולכל היותר לנסות ולהציע פדיון שווי.

ראשית מומלץ ביותר לגשת לעורך דין ולא לבצע שום פעולה ללא עורך דין מלווה, עוה”ד ידאג לעגן סעיפים שיגנו עליכם בעתיד ובהווה כאשר את התנאים המסחריים [כדוגמת מועדי התשלום] יקבעו עפ”י רוב הלקוחות עצמם.

על מנת לתת תשובה לשאלה יש צורך לבחון האם הפירוק הוא בין שותפים או פירוק בין בני זוג שהחליטו להתגרש, בכל מקרה, בהחלט ניתן להביא לפירוק שיתוף במקרקעין ע”י הגשת תביעה לפירוק שיתוף מצד כל אחד מהשותפים שמעוניין בפירוק.

דיני משפחה הינו תחום מורכב מאוד על התיקונים השונים מעת לעת בפסיקה המתפתחת, ללא הכלים והידע המשפטי המצוי אצל עו”ד סביר כי ניהול ההליך בעניינכם צפוי להתנהל שלא כסדרו כך שהלכה למעשה אתם עלולים להפסיד סעדים חשובים כספים רבים וסרבולים רבים תוך כדי ניהול הליך משפטי, על כן ראוי כי מי שיעמוד להגן על זכויותיכם יהיה אדם בעל מקצוע וכלים משפטיים.

אז מה היה לנו עד כה?

אהבתם? שתפו!
Facebook
LinkedIn
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.